Vakantieschool Leeuwarden uitgebreid

Kunstkade en de Vakantieschool.
De Vakantieschool Leeuwarden is bedoeld voor leerlingen uit het basisonderwijs die na de zomervakantie naar groep 6, 7 of 8 gaan. In de laatste vier weken van de zomervakantie, van 20 juli t/m 14 augustus 2020, hebben we twee keer twee weken een speciaal programma waarin we werken aan rekenen taal, spelling, woordenschat en begrijpend lezen. We leren niet uit boeken maar we doen juist heel veel spelletjes! En huiswerk geven we niet mee: het is natuurlijk wel écht vakantie! Vanwege het coronavirus is er dit jaar dus een dubbele editie georganiseerd, in nauwe samenwerking met Kunstkade, gemeente Leeuwarden en het onderwijs. De Vakantieschool wordt gegeven op Comenius Zamenhof, vlak bij het Cambuurstadion.